Abonnement met automatisch incasso
Prijs afhankelijk van aantal afgenomen dagen per week. Hoe meer dagen per week, hoe meer korting
- Elke maand wordt hetzelfde vaste bedrag afgeschreven (ook als de hond een keer niet komt)
- Maanden juli en augustus zitten vanaf 2024 in het abonnement
- Zekerheid van plaats op gereserveerde dagen
- Extra dag afnemen is mogelijk na overleg, à 17,- euro
- Mogelijkheid om te wisselen van dag na overleg
- Korting bij meerdere honden (5% bij 2 honden, 10% bij meer dan 2 honden)
- Extra’s (voer, overnachting, extra dagopvang) worden via aparte factuur afgerekend
- Opzegtermijn van 1 maand* Let op: 1 week kerst – nieuwjaar zit niet in het abonnement.
Veel gestelde vragen over het abonnement
Blijft de korting gelden als ik meerdere honden breng?
Ja, de korting blijft gelden:
– Bij 2 honden 5% korting op het abonnement
– Bij 3 of meer honden 10% korting op het abonnement
Let op: alleen als er meerdere honden van dezelfde eigenaar worden gebracht.
Geeft mijn abonnement garantie op een plek?
Ja, het geeft garantie op de dag of dagen die zijn afgesloten voor het abonnement.
Kan mijn hond een extra dag komen deze week?
Dat is mogelijk, altijd in overleg en als er plek is op de gewenste dag. Als deze extra dag niet meer nodig is en er niet minimaal 24 uur van tevoren wordt afgemeld, wordt deze dag wel in rekening gebracht.
Kan ik wisselen van dag?
Het is mogelijk om eenmalig van werkdag te wisselen. Dit gebeurt alleen in overleg, ook moet het minimaal 24 uur van tevoren aangegeven worden en er moet plek zijn op de alternatieve dag.
Ik wil mijn abonnement wijzigen, kan dat?
Het abonnement kan gewijzigd worden naar meer, minder of een andere dag(en).
– Meer dagen: u komt op de wachtlijst voor de gewenste dag. Er wordt contact opgenomen als er een plek beschikbaar is.
-Minder dagen: deze wijziging gaat na één maand in.
-Andere dag: u komt op de wachtlijst voor de gewenste dag. Er wordt contact opgenomen als er een plek beschikbaar is.
Let op: vaste klanten hebben voorrang op nieuwe aanmeldingen op de wachtlijst.
Geldt mijn abonnement het hele jaar door?
Vanaf 2024 geldt het abonnement het hele jaar door met uitzondering van één sluitingsweek in december. Deze sluitingsweek is van woensdag 25 december 2024 tot en met woensdag 1 januari 2025.
Let op: het abonnement geldt nu ook in de maanden juli en augustus.
Wat als ik mijn hond wil laten overnachten?
Het is mogelijk om uw hond te laten overnachten. Dit moet minimaal 24 uur van tevoren aangegeven worden en er moet plek zijn voor die nacht en eventueel voor de dag daarna.
Kan ik mijn hond voor een langere tijd brengen en laten overnachten?
Ja, het is mogelijk om uw hond voor een langere tijd te brengen, bijvoorbeeld in de vakantie. Vakantie opvang gebeurt altijd alleen in overleg en het is aan te raden om dit ruim van tevoren aan te vragen, omdat er in de vakantie beperkt plek is.
Let op: de eerste honden hebben nu al hun vakantie geboekt voor deze zomer!
Wat zijn de kosten als ik mijn hond op een andere dag dan mijn abonnement dag wil laten komen of wil laten overnachten?
Voor een extra dagopvang, vakantie opvang of weekend opvang rekenen wij:
– Dagopvang €17,-
– Overnachting €6,-
Hoe is de prijs van mijn abonnement tot stand gekomen?
Uw abonnementsprijs is gebaseerd op 357 dagen. Omdat niet iedere maand een gelijk aantal weken heeft. Is de prijs gebaseerd op het gemiddelde maandbedrag.
Ik heb mijn hond afgemeld voor deze week, waarom is wel het volledige abonnement afgeschreven?
Samen zijn wij een overeenkomst aangegaan: u brengt uw hond op zijn vaste dag(en) en wij houden deze dag(en) voor uw hond vrij. Ook als de hond niet wordt gebracht, houden wij wel een plekje vrij.
Wanneer wordt het abonnement afgeschreven?
Het abonnement wordt rond de 28e van elke maand afgeschreven.
Waarom ontvang ik geen factuur van het abonnement?
De prijs voor het abonnement blijft elke maand hetzelfde. Als de prijs of de omvang van het abonnement veranderd, krijgt u wel eenmalig een factuur.
Hoe betaal ik voor extra diensten? Zoals een overnachting, extra dagopvang, trimmen of voer.
Als u extra diensten afneemt, ontvangt u hiervan een factuur. Deze factuur wordt één keer per maand verstuurd en geïncasseerd, rond de 4e van de maand.
Kan ik mijn abonnement op pauze zetten?
Nee, het is niet mogelijk om het abonnement op pauze te zetten.
Kan ik mijn abonnement op ieder moment opzeggen?
Ja, dat is mogelijk. Er is wel een opzegtermijn van één maand.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]